Kapcsolódó cikkek

Ugrokotelezes fogyas

ugrokotelezes fogyas

Tumblr Van egy olyan edzésterv, amivel mindenki könnyedén fogyhat. Az ugrókötéllel való ugrálás a gyerekek számára valódi móka, a felnőttek számára pedig egy hatásos fogyókúrás gyakorlat. Mivel az ugrálással a test minden részét megmozgatjuk, ezért edzőteremben is használják az ugrókötelet, mert ha helyesen alkalmazzuk, rövid idő alatt jó eredményeket érhetünk el vele. Megmutatjuk, mitől olyan hatékony ez az edzés és egy edzéstervet is mutatunk, amit már ma el is kezdhetsz!

Sokan gyermekkorukban a játszótéren használták utoljára, és jó eséllyel negyedik osztály környékén már rég elfelejtették, mi is az. Így méltatlanul elhanyagolt eszközzé vált, pedig az ugrókötelezés remekül beilleszthető az alakformáló edzéstervek aerob- és kardiorészébe, valamint alkalmazható állóképességi sportok keresztedzéseként. Évek óta a világ élsportolói is — nemcsak a bokszolók — beiktatják az ugrókötelezést az edzésükbe. Kareem Abdul-Jabbar kosárlabdázóArnold Schwarzenegger testépítőJerry Rice futballista és Michael Chang teniszező szintén bizonyította, hogy ez nem egy lányos mozgásforma.

Edzés ugrókötéllel — jó hatással van az egészségre, gyorsan fogyhatsz vele! Elemi fogyás bizonyítják, hogy az ugrókötéllel való ugrásnál 0,1 kalória veszteség érhető el 1 ugrással, vagyis egy perc leforgása alatt kb. Ez a legjobb gyakorlat a fogyni vágyók számára!

  • Fogyás tippek
  • Ezért próbáld ki mindenképp az ugrókötelezést | Well&fit
  • Formál, fogyaszt, erősít: az ugrókötelezés | Futásról Nőknek
  • Fogyhatsz a sustanon 250 en
  • Hogyan lehet elveszíteni a kövér fenékét

Ha egy órát tudnánk ugrókötelezni, akkor kalóriát égetnénk el, biztosan nem sokan vállalkoznak erre a feladatra, hiszen nem sok ember rendelkezik olyan fizikai kondícióval, hogy ilyen hosszú ideig csak ezt a mozgást végezze.

Nem is kell, mert napi néhány perc edzés is elegendő ahhoz, hogy gyorsan leadj néhány kilót.

Fontos dolgok

Az ugrókötelezés jó hatással van az anyagcsere működésre is, ezért rövidebb idő alatt elérhető a súlycsökkenés. Az ugróköteles edzésnél nagyon kevés az esélye sérülésnek, ha hosszabb ideig végezzük kitartóan az ugrálást a lábizmaink is erősödnek, ez annak a ténynek is tulajdonítható, hogy ugrás közben nem a sarkunkra ugrunk, hanem a talpunk elülső részére.

ugrokotelezes fogyas

Ez a fajta edzés hozzájárul a csontjaink erősítéséhez is, mert amikor a lábunk földet ér az ugrásnál nagy nyomás éri a csontjainkat, el sem ugrokotelezes fogyas de nelson frazier jr fogyás nincs rossz hatással az ízületeinkre. Minél többet ugrálunk annál nagyobb mértékben nő a csontsűrűség, ez nagyon fontos mindenki számára, mert a kor előrehaladtával egyre sűrűbben fordulnak elő olyan betegségek mint a csontritkulás.

ugrokotelezes fogyas

Egy másik jó hatása az ugrokotelezes fogyas gyakorlatoknak, hogy elősegíti a káros anyagok kiürülését a szervezetből. Először is ne feledkezzünk meg a nyirokérrendszerről ahol felgyűlhetnek a méreganyagok. Annak érdekében, hogy felgyorsítsuk az izmok összehúzódását nagyon fontos a méregtelenítés, amikor átugorjuk a kötelet szinte minden izom megmozdul és ez elősegíti a méreganyagok távozását.

Napi 10 perc ugrókötelezés a tökéletes alakért – így csináld

Ugrálás közben izzadunk ez is jó dolog a bőrünk számára, mivel távoznak a káros anyagok a bőr pólusaiból. Minél nehezebb egy ugrókötél, annál több izmot mozgat meg és több kalóriát is elégetünk.

  • Legjobb fogyás alkalmazások az új anyukák számára
  • Hogyan lehet elveszíteni a zsírtartót a melltartó körül
  • Természetes módon fokozni a zsírégetést

Ha már hosszú ideje nem gyakoroltad az ugrókötelezés, akkor válaszd a megszokott ugrókötelet. Nagyon fontos, hogy a kötél hosszúsága a te magasságodhoz igazodjon.

További cikkeink a témában

Ugrókötél technika: Forgasd a kötelet kisebb köröket formálva csuklóból. Ugorj csak néhány centi magasságba és vigyázz, hogy földet érésnél ne legyenek merevek a térdeid.

Harcolj a zsírpárnák ellen ugrókötéllel! - smart54.hu

Tartsd a ritmust kisebb ugrásokkal, ne ugorj magasra a földtől csak annyira, hogy fel ne bukj a kötélben. Amikor földet érsz, mindig a talpad elülső részére ugorj.

Az egyik legolcsóbb, de egyben a leghatásosabb ugrokotelezes fogyas is azok számára, akik formás popsit és combokat szeretnének. Mondunk még 9 okot rá, hogy már ma kipróbáld! Kiváló kardióedzés Az ugrókötelezés az egyik legjobb kardió és magas intenzitást igénylő intervall edzés, aminek köszönhetően gyorsan érhetsz el hatásos eredményeket: ha kitartó vagy, hamarosan búcsút mondhatsz a hasi zsírpárnáidnak!

A hátad legyen semleges pozícióban és nézz előre. Egy edzés 6 ugrokotelezes fogyas áll 1.

Keresés a playeren

Alapfokú ugrás Ez a legegyszerűbb feladat, hajtsd át a kötelet a fejed fölött, majd a lábaid alatt, mind a két lábaddal átugorva. Válttakozó ugrás Csak az egyik lábaddal ugord át a kötelet, majd a következő alkalommal a ugrokotelezes fogyas.

ugrokotelezes fogyas

Magas ugrás Ez egy alap ugrás, csak magasabbra kell ugranod behajtott térdekkel. Ugrás, oldalozás Hajtsd át a kötelet a fejed fölött majd a lábaid alatt, földet éréskor pedig páros lábbal hol jobb irányba ugrasz oldalra, hol pedig bal irányba.

Jumping Jack ugrás Ugrokotelezes fogyas át a kötelet a fejed fölött majd földet éréskor egyszer terpeszállásban egyszer pedig összezárt lábbal ugord át a kötelet.

ugrokotelezes fogyas

Egy lábon ugrás Hajtsd át a kötelet a fejed fölött, földet éréskor pedig egy lábon állva ugord át. Edzés kezdőknek Végezetül az alap ugrást 5 percig.

Kezd az edzést 10 ugrással, pihenj 10 másodpercet, és folytasd az ugrálást 5 percen át.

ugrokotelezes fogyas

Minden alkalommal próbálj meg 10 ugrással többet ugrani és hosszabbítsd az időt perccel. Addig gyakorolj ameddig minden megerőltetés nélkül tudsz percet folytonosan ugrálni megszakítás nélkül, majd próbáld ki a többi gyakorlatot is az ugró köteles edzésből.

Az ugrókötelezés nemcsak játék, de hasznos kalóriaégető módszer, ami fejleszti az állóképességet is. Az ütemre ugrálás és a kéz-láb koordináció eltereli a figyelmet arról, milyen keményen dolgoznak az izmok. Mindenki tudja, hogyan kell ugrókötelezni, ám azt már kevésbé, hogyan kell hatékonyan végezni.

Edzés haladóknak:.