Intervallum-böjtölés: fogyás éhezés nélkül? (1)

Fogyás periódusok nélkül, Képtelen vagy lefogyni? - Ismerd meg a titkot - Női Portál Ne.

fogyás periódusok nélkül

Forrás: Gesundheit Súlyvesztés éhezés nélkül és ugyanakkor hatékonyan? Az úgynevezett intervallum-böjtölés követőinek tábora egyre nagyobb lesz. Ellentétben a hagyományos böjtöléssel, az étkezés nem marad ki napokig vagy akár hetekig.

A böjtfázisok kezelhetőek, és váltakoznak a normál étrend fázisaival, így jól integrálható a mindennapi életbe. De nem mindegy, hogyan! Az időszakos böjtölés jellemzője, hogy az étkezési fázisok váltakoznak az olyan időszakokkal, amikor semmit nem eszünk.

Időszakos böjt fogyás

Az intervallum-böjtölésnek különböző formái vannak: óránként, de akár egész napon át is lehet böjtölni. Az időközi böjt nem igényel bonyolult utasításokat és különleges diétát — az evés és a böjt közötti időintervallumok a döntő fontosságúak. Milyen módszerek vannak az intervallum-böjtölés során? Attól függően, hogy mennyi ideig tartanak az időintervallumok, különbséget kell tenni az intervallum-böjtölés különböző módszerei között.

Hogyan lehet nagy zsírt veszíteni, Építs izmot és szabadulj.

A legismertebb formák: a módszer az módszer a módszer Vannak a többitől ettől eltérő gyakorlatok is, ilyen például az módszer. Mindegyik leírja az evés és koplalás időtartamának arányát. Mit jelent a intervallum? Ez a legkedveltebb forma.

Ilyenkor az idő, amikor az fogyás periódusok nélkül eszik, nyolc órára korlátozódik.

fogyás periódusok nélkül

A nap hátralévő 16 órája alatt böjtöl. A napi ütemezés ezzel a módszerrel tehát úgy tűnhet, hogy naponta csak 11 óra és 19 óra között eszik. A következő reggel 11 óráig csak kalóriamentes italok jöhetnek szóba. Alternatív megoldásként az étkezési fázist 8 órától 16 óráig lehet beállítani, és a vacsoráról le kell mondani.

Időszakos böjtölés – egy újabb fitnesz őrület, viszont ez legalább működik is!

Az intervallum-böjtölés egyik előnye, hogy egy ilyen terv rugalmasan igazítható. Ha például jó társasági vacsora van kilátásban, akkor a böjtfázist addig a pontig lehet meghosszabbítani, amíg az étkezés 8 órás időablakát visszatolja időben.

Böjtölés arányban Az es változatban a hét öt napja normális, így étkezési szünetek és korlátozások nélkül lehet enni. A két fennmaradó napon a nőknek megengedett kalóriatartalom kb.

fogyás periódusok nélkül

A böjt két napjának ideális esetben nem egymást követő napokat kell választanunk. Ilyenkor váltakoznak a napok a koplalás és a normál evés között. Például beállíthatja az étkezési időablakot 7 és 19 óra közé.

Időszakos koplalás - jótanácsok kezdőknek

A viszonylag rövid étkezési szünet miatt ez azonban nem az intervallum-böjtölés legelterjedtebb változata. Intervallum-koplalás kezdőknek A kezdőknek különösen jó az intervallum-böjtölés as formája, mert ennél az éjszakai alvás az egyik étkezési szünet.

Ha úgy tetszik: fogyás alvás közben, ami egyébként gyakran hozzájárul az alvás minőségének javulásához.

fogyás periódusok nélkül

Mit szabad enni az intervallum-böjtölés alatt? Az intervallum-böjtölés az egészséges táplálkozáson alapul, anélkül azonban, hogy konkrét követelményeket állapítana meg vagy korlátozásokat vezetne be.

Tehát az étkezési fázisok alatt nem szabad mértéktelenül enni, és nem kell számolni a kalóriákat.

fogyás periódusok nélkül

A böjtfázisokban csak inni szabad, és ha lehetséges, kalóriamentesen. Ezek a legjobbak erre: víz esetleg benne egy szelet citrom sovány zöldségleves erősen hígított gyümölcslevek cukormentes tea A kávé is megengedett cukor és édesítőszer nélkül.

Fogyás gyakori periódusok - Lehet fogyni, ha a menstruáció?

Akik a kávéjukat tejjel isszák, nyugodtan továbbra is megtehetik. Hosszabb ideig tartó böjtölés esetén a házilag készült zöldség- vagy csirkehúsleves segíthet a test táplálásában és az éhségérzet csökkentésében.

Hogyan működik az intervallum-böjtölés?

fogyás periódusok nélkül

A többi étrenddel ellentétben az intervallum-koplalás nem a kalóriacsökkenés elvén alapul, hanem arra törekszik, hogy a testet a hosszú étkezési szüneteken keresztül ösztönözze a jó anyagcseréhez.

A mögöttes elmélet: ha egy étkezési szünet több fogyás periódusok nélkül 14 órán át tart, a test a szénhidrátok égetéséről a zsír égetésére vált át. Emiatt alkalmazzák az intervallum-böjtölést fogyásra.