20 fogyási tipp éjszakai műszakban dolgozóknak - Fogyás

Fogyni a 3 műszakban

Tweet A több műszakos munkarend az egészséges életmód egyik legnagyobb ellensége. Sokan szeretnének lefogyni, vagy legalább formába kerülni, de aki állandó műszakban, pláne éjszaka is dolgozik, annak rendkívül nehéz lesz a dolga, ezáltal még nagyobb akaraterőre és elszántságra lesz szüksége ahhoz, hogy végrehajthassa tervét.

Fogyás a 3. műszakban

Feladni azonban nem szabad, hiszen ha nem is egyszerű feladat, de közel sem lehetetlen több műszakos munkarend mellett sportolni járni és megfelelően étkezni ahhoz, hogy leadjunk néhány kilót.

Lássunk ehhez néhány jó tanácsot! Munka előtt mozogjunk vagy a munkába menet mozogjunk!

A többműszakos munkarend nagyon fárasztó tud lenni, ez sajnos tény. Aki nyolc órát lehúz egy gyártósoron, annak utána legfeljebb ahhoz van kedve, hogy hazamenjen és lepihenjen, de mozgásról szó sem lehet.

fogyni a 3 műszakban

Éppen ezért tanácsos mindig a munka előtti időszakra időzíteni egy kis sportot! Szó sincs arról, hogy elfáradjunk, a lényeg itt az, hogy átmozgassuk egy kicsit a testünket.

  1. Fogyás székrekedés miatt
  2. Mély hő fogyás
  3. Határozott fogyás
  4. Adatvédelmi Irányelvek 20 fogyási tipp éjszakai műszakban dolgozóknak Mert nem mindenki, aki fogyni akar, 9 és 5 között dolgozik.
  5. Nem lehet fogyni középkorban
  6. Ti tudtok fogyni 3 műszak mellett, az éjszakai műszak ellenére? - Fogyás 3. műszak
  7. Fogyni a harmadik műszakban. Fogyni váltott műszakos munka mellettt?
  8. Ti tudtok fogyni 3 műszak mellett, az éjszakai műszak ellenére?

Ha elmegyünk konditerembe, vagy otthon tapossuk egy kicsit az elliptikus trénert, azzal biztosan nem fogunk elfáradni. Talán nehezen állunk neki, de egy perces, kellemes intenzitású mozgással inkább energiákat szabadítunk fel bennünk, és lényegesen nagyobb kedvvel vetjük majd bele magunkat a munkába. Érdemes kipróbálni, hiszen a mozgás boldogsághormonokat szabadít fel!

Több műszakban dolgozom, mikor mozogjak és hogyan étkezzem?

Persze az sem rossz alternatíva, ha legalább a munkába menet mozgunk. Amennyiben munkahelyünk megközelíthető távolságban van, akkor legalább szép időben kocogjunk vagy kerékpározzunk be. Ez önmagában még talán a fogyáshoz nem lesz elegendő, de a szinten tartáshoz már igen, illetve az anyagcserénkre is jó hatást gyakorol.

fogyni a 3 műszakban

Igyekezzünk a munkahelyen is aktívak lenni! Sokat segíthetünk testalkatunk megőrzésében, ha a munkahelyen is folyamatosan aktívak leszünk. Ez nyilván nem azt jelenti, hogy pattogjunk és többet teljesítsünk, mint kellene, csupán azt, hogy ha nem vagyunk helyhez kötve, akkor igyekezzünk folyamatosan mozgásban lenni, lépcsőzni, sétálni, egy helyben járkálni és így tovább.

fogyni a 3 műszakban

Nyilván egy gyártósor mellett ezt nem feltétlenül tehetjük majd meg, de legalább a szünetekben éljünk a lehetőséggel, sokat számíthat. A fő étkezéseket tartsuk be, de ne essünk túlzásokba! A többműszakos munkarendben nehéz rendszeresen táplálkozni.

  • Így étkezz, ha több műszakban dolgozol — Mozdulj Anyu!
  • Több műszakban dolgozom, mikor mozogjak és hogyan étkezzem? – Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!
  • Ezek is érdekelhetnek Fogyás harmadik műszak Diéták 0 Szinte lehetetlennek tűnik a dolgos hétköznapokon is tartani a diétát.
  • Fogyni Jess
  • Gyorsan veszít a pec zsírból

Amit felejtsünk el, hogy a műszak előtt degeszre esszük magunkat azért, hogy kibírjuk az első szünetig. Ez rendkívül veszélyes taktika, mert egyfajta túlélő üzemmódra kapcsoljuk vele a szervezetünket, amitől az folyamatosan tartalékolni fog, bármennyit is eszünk.

Fogyás 3. műszak, Életmódváltás műszakolás mellett

Bármikor dolgozunk, a fő étkezéseket be tudjuk majd tartani, legfeljebb ide-oda tologatjuk őket egy kicsikét. Ügyeljünk ezekre, és akkor se essünk kétségbe, ha az üzemi konyhán eszünk — ma már ezek is nagy odafigyeléssel állítják fogyni a 3 műszakban a menüket —, az adagok megfelelő kiválasztásával nincs okunk az aggodalomra.

Jó tanács, hogy a főbb étkezésekhez válasszunk mindig alacsony kalóriatartalmú ételeket, melyek nagy energiát adnak és lassan szívódnak fel.

fogyni a 3 műszakban

Ilyen a sok rosttal és sok fehérjével rendelkező élelmiszerek java, melyek nemcsak a fogyókúra vagy az egészséges életmód tekintetében rendkívül előnyösek, de mindemellett fogyni a 3 műszakban óra múlva is adnak elég energiát a munkához. Érdemes lehet magunknál tartani továbbá mindig egy kis gyümölcsöt vagy egészséges energiaszeletet, esetleg egy zabkekszet, hogy munka közben rágcsálhassuk, hiszen ezzel az anyagcserénk fogyni a 3 műszakban lassul le, különösen sok extra kalóriát sem viszünk be, de mégsem leszünk éhesek.